Forumplein

Administratiekantoor Utrecht ondersteunt en ontzorgt

Home  >>  Financiën en Verzekeringen  >>  Administratiekantoor Utrecht ondersteunt en ontzorgt

Elke ondernemer is het liefst bezig met ondernemen. Dat gaat veelal gepaard met goede ideeën, veel inzet, en gezonde ambities. Dat het ondernemerschap een tijdrovende zaak is, staat vast, maar je hebt hart voor je zaak, je product of diensten en, met of zonder personeel, ga je er volledig voor. Echter, naast inzet voor je bedrijf komt er veel meer bij kijken. Een gedegen boekhouding en een accurate administratie zijn zaken die voor elke ondernemer een grote verantwoordelijkheid met zich mee brengen. Administratiekantoor Utrecht onderkent dat en is bereid en in staat elke MKB-ondernemer of ZZP-er op gepaste wijze te ondersteunen in deze belangrijke materie. Wij hebben deskundige administrateurs en adviseurs die graag met de ondernemer meedenken om tot een zo optimaal mogelijk rendement te komen en de nodige administratieve werkzaamheden verantwoord te verrichten.

Wat Boekjewinst.nl voor zijn rekening neemt als administratiekantoor in Utrecht:

  • Uw salarisadministratie:Administratiekantoor Utrecht is uitstekend op de hoogte van de nieuwste wet- en regelgeving met betrekking tot alles wat de belastingdienst belangrijk vindt. U moet immers een gedegen salarisadministratie bijhouden voor uzelf, de mensen die u eventueel in loondienst hebt en uiteraard voor de belastingdienst. Dat impliceert gedegen kennis van zaken en die hebben wij in huis. Daarbij worden met u, als ondernemer, alle opties doorgenomen zodat u nooit teveel of te weinig belasting betaalt.
  • Inkomstenbelasting ondernemers: Het goed invullen van de belastingformulieren is niet altijd een eenvoudige en eenduidige zaak. Loonheffing, BTW, dividendbelasting en meer zijn zaken waar altijd rekening mee moet worden gehouden en bij Administratiekantoor Utrecht doen we dat op een solide en verantwoorde manier. Als u werknemers in dienst hebt die met betrekking tot het doen van aangifte ook van onze diensten gebruik willen maken, dan kan dat altijd. Wij staan eventueel ook hen ten dienste en zij zo ook in staat om zaken optimaal op elkaar af te stemmen.
  • Vennootschapsbelasting: Er dient door ondernemers, met name in het geval van een BV of NV, altijd vennootschapsbelasting te worden betaald. Dat geldt overigens niet alleen voor bedrijven. Ook als u verantwoordelijk bent voor de administratie van een vereniging of stichting bent u in sommige gevallen verplicht vennootschapsbelasting af te dragen. Om dit op een doelmatige en verantwoorde wijze te doen kunt u gebruik maken van de expertise en ervaring van Administratiekantoor Utrecht. Dit kan u veel moeite en tijd besparen.

Als u meer wilt weten over ons administratiekantoor 

U vraagt zich natuurlijk af wat wij u voor onze diensten in rekening brengen. Op boekjewinst vindt u hierover precies datgene dat bij u en uw situatie past. Bij Administratiekantoor Utrecht komt u in ieder geval niet voor onverwachte en onaangename kosten te staan. Wij hanteren namelijk een vast maandtarief. Daarbij kunt u kiezen uit meerdere diensten, met daaraan gekoppeld, verschillende maandtarieven. Dat begint al bij een pakket waarvoor u slechts €69,- per maand betaalt, inclusief de jaarrekening. Wij werken dus voor u op maat en u betaalt op maat. Nogmaals, op onze website vindt u nog meer gedegen informatie over de aanpak, service en dienstverlening van Administratiekantoor Utrecht. Graag wijzen we u ook nog op de mogelijkheden die we bieden via onze eigen app. Met de app van Administratiekantoor Utrecht kunt u op eenvoudige en overzichtelijke wijze facturen en andere administratieve stukken uploaden. Daarmee stelt u ons in staat uw gegevens adequaat en op een snelle manier digitaal verwerken in ons systeem. U kunt contact opnemen met Administratiekantoor Utrecht: Telefonisch: 030-3031383, via de mail: info@boekjewinst.nl, maar u kunt natuurlijk ook bij ons langskomen op het administratiekantoor in Utrecht; Computerweg 22, 3542DR Utrecht. Wij zijn u graag van dienst!


Comments are closed.